neljapäev, 13. november 2008

PR-skeem

Kallid meediasõbrad, täna joonistame skeemi!

Peab tunnistama, et see on mõnevõrra lihtsam, kui te olete näinud (üli)koolis tahvlile joonistatuna või mõnes targas raamatus, aga kinnitame, et see skeem on absoluutselt kõige pädevam! Võtsime aluseks Tallinna linnavalitsuse poolt kasutatava joonise.

Siinjuures mõned teesid, kuidas asi toimib:
  • palka PR-i vähemalt 30 inimest, kel puudub igasugune tahe või oskus ise mõelda;

  • käsi neil iga päev kirjutada vähemalt 10 positiivset pressiteadet;

  • ära luba neil vastata ajakirjanike küsimustele;
  • kui siiski peab päringule vastama, uputa see bürokraatiasse;

  • absoluutse tõe monopol on jumalal (vt skeemi);

  • eelda, et mass on loll (mis on ka tõsi);

  • valeta, häma, moonuta tõde, demagoogitse, sõima, varja jne;

  • aita jumalal ja tema apostlitel leida osav skeem, kuidas võtta altkäemaksu;

  • tee kõik, et sinu SÕNUM jõuaks igale poole;
  • tee oma ajalehed, tooda telesaateid jne;
  • või veel parem: asuta oma meediakontsern ja pane talle nimeks näiteks Kalev!
Nüüd siis skeem:

Kommentaare ei ole: